sidanomsims.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Simset krånglar. Först funkade det inte att installera, sen installerade jag det på mammas dator men den var för seg för att jag skulle kunna spela där, sedan lyckades vi fixa min skivläsare så att jag kunde installera det på min dator. Men då fick jag avinstallera det igen sedan, för modsen (som seriöst inte går att få bort, hur man än gör! Har raderat filerna osv men det funkar bara inte, dem är fortfarande kvar i spelet), när jag sedan installerade det igen så hade tydligen launchern slutat att fungera. Nu vet jag inte vad jag ska göra, orkar snart inte mer. Jag kan liksom inte skriva i bloggen om jag inte kan spela Sims, så kanske får ta en bloggpaus eller något. 
 
Datorer suger.
 
//Em ♥ 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2014-05-09 | 06:24:31

    Mitt spel krascha också en gång och det var skit tråkigt alla mina familjer försvann. Men min pappa tog filen med modsen och la den i papperskorgen så om dina mods är kvar kan du vel göra så (om du inte redan försökt) :)

  • Sandy SIMSINSPACE säger:
    2014-05-10 | 02:02:54
    Bloggadress: http://simsinspace.blogg.se/

    För att ta bort mods måste du gå in på dina dokument > Electronic Arts > The Sims 3. Nu vet jag inte hur du gjorde när du skulle installerade mods, men om du gjorde allting rätt så ska det finns en mapp som heter "Mods" i "The Sims 3" mappen. I så fall går du in där, sedan in i "Package" mappen och där ska de mods du laddat ner ligga. Tex om du laddade ner "Pose Player" så ska du alltså ta bort filen "Pose Player" ur "Package" mappen. Och så gör du likadant med alla andra mods du lagt in. När du tagit bort dem från mappen har du alltså tagit bort dem från spelet.
    Hoppas du förstod, och om det inte funkar släng då iväg en kommentar på min blogg om hur du gjorde för att installera dem etc så kanske jag kan hjälpa dig bättre.

    Svar: Tack för hjälpen, men det funkar tyvärr inte :( Har gjort precis så, men dem försvinner ändå inte ur spelet. Och nu har jag redan avinstallerat spelet också. Kanske är det något fel på själva spelet, jag vet inte.
    sidanomsims.blogg.se

Kommentera inlägget här: