sidanomsims.blogg.se

Installerat om Sims...

Kategori: Allmänt

Har en dålig nyhet. Mitt Sims kraschade när jag hade laddat ner några mods, så jag blev tvungen att installera om det. Jag hade nästan tänkt att installera om det i vilket fall, för att liksom rensa bort allting jag har laddat ner och inte vill ha kvar (det är så mycket), men det tråkiga är att jag hade familjen med Lenore och Alec på mitt Sims, och nu är den borta. Ni behöver inte vara oroliga, jag kommer inte avsluta berättelsen för det, det är alldeles för mycket kvar som ska hända och det vore för tråkigt att avsluta den på grund att simset kraschade ;) Men det kanske tar lite längre än vanligt innan nästa avsnitt kommer upp, eftersom jag först måste ladda ner huset och allt annat jag använde till familjen, sedan göra om större delen av trädgården samt inredningen till huset (det blir nog det jobbigaste), och sedan göra om själva familjen. Det kommer lyckligtvis inte ta så lång tid att göra det som det tog första gången, för nu vet jag redan hur allt ska vara, jag behöver bara göra det också. 
 
Det var bara det jag skulle säga ;)
 
 
//Em ♥

KOMMENTARER:

  • Sandy SIMSINSPACE säger:
    2014-05-06 | 17:59:39
    Bloggadress: http://simsinspace.blogg.se/

    Vad tråkigt att det kraschade :/
    Ett tips är att du säkerhetskopierar dina sparfiler, dowloads etc till en extern hårddisk/usb så slipper du göra om allt ifall det skulle hända igen :)

    Svar: Ja, jag ska tänka på det i framtiden ;)
    sidanomsims.blogg.se

Kommentera inlägget här: